Tuesday 2 November 2010

Προτάσεις-Δεσμεύσεις συνδυασμού “Χανιά – Ο Δήμος μας Αλλάζει” για το Τουρισμό στο νέο Δήμο Χανίων


Δεσμεύσεις για την ανάπτυξη του τουρισμού στο νέο Δήμο Χανίων
  1. βελτίωση της  σήμανσης των δρόμων, αρχαιολογικών χώρων, αξιοθέατων και μνημείων.
  2. αναβάθμιση Δημοτικού Γραφείου Τουριστικής Πληροφόρησης με τη μεταφορά του σε χώρο που θα καλύπτει τις ανάγκες πληροφόρησης και ενημέρωσης των επισκεπτών του νέου Δήμου.
  3. δημιουργία Γραφείου Συνεδριακού Τουρισμού με στόχο την αύξηση των συνεδριακών εκδηλώσεων-ημερίδων και των εταιρικών ταξιδιών-ταξιδιών κινήτρων στο Ν. Χανίων, μέσα από τον συντονισμό δράσεων των τοπικών φορέων, την ενημέρωση των εμπλεκομένων στην συνεδριακή διαδικασία, την ανάληψη και υλοποίηση εθνικών ή κοινοτικών προγραμμάτων, αξιοποιώντας την υπάρχουσα δημόσια συνεδριακή υποδομή.
  4. συνέχιση της λειτουργίας του Γραφείου Πληροφόρησης Τουριστών στο αεροδρόμιο Χανίων ταυτόχρονα με τη δημιουργία 4 νέων ηλεκτρονικά εξοπλισμένων Τουριστικών Περιπτέρων Πληροφόρησης των επισκεπτών κατά τη θερινή περίοδο.
  5. διεκδίκηση αναβάθμισης του Γραφείου Τουρισμού του ΕΟΤ.
  6. υλοποίηση καταδυτικού πάρκου στη θαλάσσια περιοχή του Ακρωτηρίου, μεταξύ Αγίου Ονουφρίου και Καλαθά, σε συνεργασία με το Σύλλογο Χανίων «Φίλοι του Βυθού».
  7. ενεργοποίηση της επισκεψιμότητας της νησίδας «Θοδωρού» στην Αγ. Μαρίνα.
  8. κατασκευή μαρίνας σκαφών αναψυχής στο κόλπο της Σούδας.
  9. αξιοποίηση-αναβάθμιση της παραλίας Κλαδισού-Άπτερας και την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου από τη πλατεία Τάλω έως την ακτή Παπανικολή.
  10. ενίσχυση της επιχειρηματικότητας του Τουρισμού, με προώθηση σχεδίων και δράσεων που αποσκοπούν στη ποιοτική αναβάθμιση και διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού.
  11. τη λεπτομερή καταγραφή των χαρακτηριστικών του τουριστικού προϊόντος και την εκπόνηση ενός μακροπρόθεσμου στρατηγικού σχεδίου τουριστικής προβολής όλων των περιοχών του νέου Δήμου των Χανίων.
  12. την ενίσχυση της τουριστικής προβολής του Δήμου αλλά και του Νομού μας – σε συνεργασία με το αρμόδιο υπουργείο Τουριστικής Ανάπτυξης, με ιδιαίτερη στόχευση στη προσέλκυση νέων τουριστικών αγορών (π.χ. Ρωσίας).
  13. τη διαμόρφωση ειδικών προγραμμάτων τουριστικής προβολής κάθε περιοχής του νέου Δήμου στη βάση των τοπικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων, που θα απευθύνονται σε στοχευμένες ομάδες του πληθυσμού (π.χ. ηλικιωμένοι, μαθητές, κ.α.), προωθώντας εναλλακτικές μορφές τουρισμού.
  14. τη διαδημοτική συνεργασία για την αποτελεσματικότερη τουριστική προβολή και διαφήμιση (τουριστικές εκθέσεις, κλπ) του νέου Δήμου.
  15. Την αξιοποίηση των ευρύτατα διαδεδομένων δικτύων κοινωνικής δικτύωσης (social media) (Facebook, κ.α.) και τη δημιουργία ειδικής ιστοσελίδας για την τουριστική προβολή του νέου Δήμου.
  16. τη διασύνδεση τουρισμού – πολιτισμού, με τη ποιοτική και ποσοτική αύξηση των πολιτιστικών εκδηλώσεων (τουρισμός γεγονότων) σ’ όλες τις περιοχές του νέου Δήμου – και τις τέσσερις εποχές του χρόνου – με σκοπό την ενίσχυση και επιμήκυνση της τουριστικής προσέλκυσης.
  17. περαιτέρω ανάδειξη του Κρητικού διατροφικού προτύπου και τη διασύνδεση του με το τουριστικό προϊόν. Είναι αυτονόητη η στενή συνεργασία του νέου Δήμου Χανίων με την αιρετή Περιφέρεια Κρήτης, για τη περαιτέρω προώθηση του δικτύου πιστοποίησης της Κρητικής διατροφής («Κρητικό Σύμφωνο Ποιότητας») έτσι ώστε η Κρήτη, στο σύνολο της, να αξιοποιηθεί ως περιοχή γαστρονομικού τουρισμού.
  18. βελτίωση των συγκοινωνιακών συνδέσεων του Αεροδρομίου Χανίων με τη πόλη των Χανίων και με τον Βορειοδυτικό άξονα (από Σούδα έως Αγ. Μαρίνα) σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Χανίων.
  19. στενή συνεργασία με την Αστυνομία και το Λιμενικό για την ενίσχυση της τουριστικής αστυνόμευσης στα όρια του νέου Δήμου.
  20. αποτελεσματική αντιμετώπιση του φαινόμενου των αδέσποτων ζώων που πλήττει τα τελευταία χρόνια την εικόνα του τόπου μας στο εξωτερικό.

No comments:

Post a Comment